قسمتی از متن آهنگ:


موهامو زدم بهم میاد مگه زشت شدم

نگام نمیکنی دلت میاد؟

دارم میرم واسه دو سال ازم

خداحافظی نکن اشکم در میاد

خداحافظ همه کسم دارم میرم

ولی عکسات با منه

اگه نیستم اگه دوریم تموم

خاطراتت همیشه با منه



دریافت

دانلود با لینک مستقیم


  • محمد بخششی
  • يكشنبه ۱۷ خرداد ، ۱۶:۰۱ ب.ظ
  • بازدید : ۵۷۸۳۵

تعداد نظرات این پست ۵۴ است ...

۲۴ آبان ۰۰ ، ۲۰:۰۶

سلام 

عشقم چند وقت دیگه می خواد بره فقط برام دعا کنید بدون اون تحمول کنم خیلی دوستش دارم نمی تونم ازش جدا باشم فقط برام دعا کنید تو رو خدا 

۱۴ مهر ۹۸ ، ۰۷:۵۶

منم دوستان 8.19 اعزامم.برام دعا کتید اخه عاشقم.دوریش منو میکشه.دعا کنید برامون.ممنونم از همتون

قربونت برم دیگه..
نبینم ناراحتیتو 😘
چه کنیم که اجباره 💔
۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۱۹
منم باید برم 19/4 محکوم به بیداری
موفق باشی عزیز دلم..
۱۹ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۷
خیلی آهنگ قشنگی بود خیلی ممنون ....
فدامدات عزیزم 😘
۳۰ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۵۲
سلام ده روزه که رفته تقریبا 19/6اعزام بود دلم براش خیلی تنگ شده همش همین اهنگو گوش میدم،تا ابد منتظرش میمونم
الهییی..
تموم میشه عزیزم ، شما مال همین اینو مطمئن باش 🌺
۳۱ تیر ۹۷ ، ۰۰:۴۴
عشقم میخواد بره امروز 97/4/31هستش..دارم میمیرم از الان ..دعا کنید این دوسالم بگذره سه سال از عاشق بودنمون میگذره..خیلی دوسش دارم
عشقم زندگیمه 
فقط میخوام اونی رو که سربازی رو مد کرد نفرین کنم 


بسوزد اونی که سربازی رو بنا کرد
منو تور از هم جدا کرد
الهییی بمیرممم..
چه کنیم دیگه مجبوریم بریم شما خانوما هم مجبودزید تحمل کنید..
سخته واقعا اما ناامید نباش مطمئنم به‌هم میرسید عشقولیا 💛🌺
۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۹
خیلی این اهنگ و دوست دارم منو یاد عشقم میندازه گرچه ک پسر خالمه وهر دوز میبینمش اماااااااااااااا فراموشم کرده منی که براش میمردم
آخی ، واقعا سخته این حال و روزت.. انشاالله بهترینا نصیبت بشه.
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۳
خدایی هرچی درد مال پسراست چی مشد دختراهم میرفتن خدمت
آخه چطور از دلت میاد این فرشته ها برن خدمت !
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۲۴

هی اگه براهرچی دودقیقه وقت بدن چی خوردن. حمام ک میشه هفته ای یبار اونم ت صحرای زاهدان


کلا این خدمت سختی های زیادی هراهش هست.

آروزی موفقیت برای همه پسرای وطنم دارم عزیزای دلم.
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۱
عشقم 97/08/19اعزامه ایشالله بسلامتی بره برگرده من ک نمیتونم دوسال رو تحم لکنم
آخی ، به سلامتی ، دو سال خیلی سخته میدونم ولی خب باید تحمل کرد...
عشقتون پایدار.
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۸
😂😂چقد مزخرف مینویسید
حالم به هم خورد مگ میرین تیر ترکش بخورین ۲۱ ماه اونم این گاو شیرده ازتون نگه داری میکنن 
ی روز خدمتین سه روز میایین خونه 
اگ همینم سختتونه باید سر خودمو بزنم
خخخ چی بگم عزیزم ، اونایی که تو شهر خودشونن راحت ترن..  منظورم اینه که زود به زود میان خونه.
اما اون داداشایی که تو یه شهر دیگه هستن واقعا براشون سخته مخصوصا اگه پادگانش خوب نباشه.
۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۴:۰۳
۱۱ ماهش تا الان رفته. تا صب ۷ باید پست بدم. سخته ولی میگذره. سختیش اولش بود ک اونی ک ۴ سال باهاش بودم از زندگیم رفت
آخ آخ بمیرم برات عزیززززم 😭😭 چقدر سختی... 😭برات بهترینارو میخوام ❤
۲۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۵۳
😂😂😂😂😂منم ۴/۱۹اعزام هستم 
انشاالله به سلامتی ❤
۳۱ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۴۶
خیلے سختہ خیلے😭😭😭نامزدم،نویدم فردا صب میرہ خدایا خودت بدوتامون رحم کنہ۔لعنت ب این سربازے😭😭😢😢۔شدم مثل اسپند رواتیش خدایا خودت صبرم بدہ۔واسمون دعاکنید😭😭😭😭😭😭
صبور باش آبجی 🌺 این دو سال هم مثل باد میگذره میره و چشم باز میکنی روزی میبینی که این دوران تموم شد و عشقتون اومده..
عشقتون پایدار 🌺
۲۳ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۵۲
عشقم رفته ولی به امید زیداش دروغ میگفت دوستم داره خیلی نامرده
😔😢😭 نگران نباش آبجی حتما اون بهت نمیخورده ، مطمئن باش لیاقت بهترینارو داری 🌺
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۱۴
۱۶روز دیگه عشقم میره😔😔

به سلامت بره و به خوبی و خوشی این دوره رو به پایان برسونه و بهم برسید انشاالله
۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۵۶
فردامیرم
به سلامت داداشی ، موفق باشی عزیز دلم
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۰۶
۱۲ روز دیگه اعزامم خدا پناه همه سربازا باشه ما که عشقی جز مادرمون نداشتیم سختیشو تحمل میکنم به عشق خودش
آرزوی موفقیت دارم برای داداش گلم ، سایه مادرت که عشقته بالای سرت تا ابد بمونه.
۲۹ دی ۹۶ ، ۰۰:۲۲
سلام آهنگ فوق العاده ای هس 
تا حالا عاشق نشدم اما خانواده ام همه زندگی ام هستن یه لحظه فکر کردم اگه فرشاد (داداش گلم، زندگی آبحی اش) بره سربازی من دیونه میشم عشق من داداشمه و عشق اونم منم دوتاییمون فقط همو داریم دعا کنین معاف بشه من طاقت ندارم 
هر چی خدا بخواد پیش میاد ، شما دو تا عشق هم پیش همید آبجی و داداش عزیزم ، آرزوی بهترینارو براتون دارم عزیزان.
۲۴ دی ۹۶ ، ۱۷:۴۴
واعقا شاهکاره
قطعا همینطوره
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۸:۵۷
عاشقشم
هممون عاشقشیم

#خدمت
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۳
خیلی عالیه منم 8 روز دیگه اعزامم 
به سلامتی رفیق
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۴:۵۵
میشه کد پیشواز این اهنگ رو بدین؟
واا منم دنبالش گشتم نبود ، متاسفانه اپراتور ها چنین موزیک هایی را تایید نمیکنند.
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۵
سلامتی سربازای با غیرت صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۰
ب سلامتی داداشم ک سربازه و اول مهر تموم میکنه میاد .و توی دوسال خیلی دوریش سخت بود برا خودم و خانوادم دوست دارم داداش 
به سلامتی
۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۶:۱۵
وای امروز رفت و منو تنها گذاشت از خدمت متنفرم
دو سال دوری واقعا سخته

هِییی
۲۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۶

ممنون خیلی عالی بود ولی کاش لیندا هم منو تنها نمی گذاشت  دو ساله از خدمت برگشتم ولی اصلا از لیندا خبری نیست   واقعا خیلی سخته


وای وای خیلی سخته تنها گذاشتن.

اُمیدوارم لیندا خانم هم برگرده پیشت علیرضا جان
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۵
ممنون عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی بود مرسی
خواهش عزیز
۱۰ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۷
واقعا عالی بود من که نزدیک بود اشکم دربیاد 
منم همینطوررررر
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۵
رفت امروز رفت
نترس آبجی ، این دو سال هم مثل یه چشم به هم زدن میگذره

فراموشش نکن و منتظر برگشتنش باش ، به هم برسید انشاالله
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۴۰
من رفتم رولی هیچ کس منتظرم نبود
هر کسی یه سرنوشت ، یه رفیق ، یه دوست ، یه عشق داره . اگه کسیو نداشتی مثل خودمی ولی خدارو داری. من همیشه رو راستم (والا با هیچکسی نیستم) خخخ 😅 شاید یه عده بگید دروغ میگه 😂 شایدم بگین قیافه نداره و... 😆😅.
ولی‌ همیشه میگم فقط خدا رو عشقه.
۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۱۲
خیلی عالیه من هر وقت گوش میکنم یاد عشقم  می افتم که الان سربازیه دوستان دعا کنین هر چه زود تر برگرده
سلام ، انشاءالله که برمیگرده. نا امید نشو
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۲۷
من و به یاد عشقم و خداحافظی انداخت ممنون...ولی علی من دوساله که منو فراموش کرده و دیگه سراغم نگرفت...توان انتظارم این نبود
خب سرنوشت هر کسی متفاوته شاید علی برای شما نبوده.

مطمئنم شما لایق بهترین ها هستین.
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۷
من و به یاد عشقم و خداحافظی انداخت ممنون
خواهش میکنم.

#عزیزی
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۰۹
عاااااااااالیه
بله همینطوره
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۳۶
این آهنگ رو وقتی عشقم داشت با ماشین موهامو میزد گوش میدادیم خیلی عالیه خیلی دوست دارم
میدونی ، همه پسر ها این صحنه و حرکت رو خیلی دوست دارند که عشقشون بیاد و موهاشونو برای رفتن به خدمت بزنه (اگه هم پاشون تا 2 سال وایسه که خیلی بهتر) به هر حال آرزوی موفقیت میکنم برای تک تکتون. (خیلی دوستتون دارم #محمدبخششی.
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۷
واقعا فوق العادس
بله همینطوره 
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۰
خیلی دوسش دارم  به یاد عشقم گوش مبدم که چهار ماه دیگه سربازیش تموم میشه اما من توزندگیش نیستم دیگه
چقدر بد که اینطوره.

خدا کنه دوباره مثل همیشه پیش هم باشید.
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۵
عالیه واقعا عالیه عاشق این اهنگم

منم همینطور بنظرم این آهنگ خیلی طرفدار داره با اینکه برای سال های اخیر هستش ولی خب باز هم زیبایی خودش را داره.
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۰:۲۰
اه بابا یکی ج بده
جانم؟

ببخشید که من نمیتونم به این وبلاگم سر بزنم چون سرم خیلی شلوغه و امشب ناگهانی آمدم.
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۰:۲۳
بچه ها تو کانال های دیگه ایمیل میخواد ندارم چی کار کنم
منظورتون از کانال را نفهمیدم جناب
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۰:۱۸
حرف نداره
دقیقا همینطوره 🌺
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۷
منو یادم عشقم می ندازه که الان سربازیه
خیلی از عاشقا با همچین اتفاقی رو به رو میشن ولی خب فقط صبر جوابگو هستش.
۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۶
آهنگ بی نظیر و قشنگی بود 
نمیدونم شاید یه روزی برام خاطره شد 
شاید یه روز درک کردم آهنگشو
انشاءالله.
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۵
واقعا عالی بود منو یاد روزی میندازه که میخ ام ساک رو بلند کنم اب بریزن پشتم
انشاءالله
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۸

Good Like

😉
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۳:۱۵
خیلیتنذتقسنشن
😍
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۰

خیلی خوب بود منو به یاد اون روز که میخوام برم سربازی یادم میندازه

 

فدات بشم
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۹

خیلیییییییییی عالییییییی بود

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷
یادم به وقتی افتاد که عشقم کوله رو داد بهم
چه خوب همه رزوی این روز رو داریم. 
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۶
خخخ من 24 روز دیگه باید برم خدمت

به سلامتی انشاءالله 
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۷
وای خیلییییییییییییی قشنگ بود
واقعا قشنگ بود.
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۸
این اهنگ خیلی قشنگه.هروز گوش میدادمش ب یاد خدمت.ب یاد روزی ک کوله رو بلند کردم و اب ریخت پشت سرم.مرسی
خیلی ممنون

بله این آهنگ فوق العادس (با آرزوی سلامتی برای همه دوستان سرباز ، اونایی که بالا بُرجک بودن رو ترجیح میدن به همه خوشی هاشون.) هییی...
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۱۵
عاشق این آهنگم مرسی
خواهش میکنم عزیزم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی